A Facebook szerepe a nagyvállalatok és a kereskedelmi médiumok újmediális kommunikációjában

Máté, Gyárfás (2013) A Facebook szerepe a nagyvállalatok és a kereskedelmi médiumok újmediális kommunikációjában. BA/BSc szakdolgozat thesis, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar.

[thumbnail of 3d1bb495-a3de-490a-b97d-3c9e8e29e79e.pdf] Kézirat
3d1bb495-a3de-490a-b97d-3c9e8e29e79e.pdf
Restricted to Registered users only

Download (12MB)
Tétel típus: Szakdolgozat (BA/BSc szakdolgozat)
Feltöltő: Admin System
Elhelyezés dátuma: 17 Júni 2021 16:21
Utolsó változtatás: 17 Júni 2021 16:21
URI: http://szakdolgozat.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/15421

Actions (login required)

Tétel szekesztése
Tétel szekesztése