Vevőkiszolgálás és fogyasztói elégedettség mérése a Magyar Posta Zrt.-nél

Juhász, Csaba (2012) Vevőkiszolgálás és fogyasztói elégedettség mérése a Magyar Posta Zrt.-nél. BA/BSc szakdolgozat thesis, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar.

[thumbnail of 37f3ac91-8a4c-48f2-a962-eb2c2578f3d1.pdf] Kézirat
37f3ac91-8a4c-48f2-a962-eb2c2578f3d1.pdf
Restricted to Registered users only

Download (1MB)
Tétel típus: Thesis (BA/BSc szakdolgozat)
Feltöltő: Admin System
Elhelyezés dátuma: 17 Júni 2021 16:46
Utolsó változtatás: 17 Júni 2021 16:46
URI: http://szakdolgozat.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/16383

Actions (login required)

Tétel szekesztése
Tétel szekesztése