Osztálytermi interakciók elemzése: A projektmódszer szerepe a 9. osztályos szakközépiskolás diákok szóbeli kommunikációjának fejlesztésében

Kozma, Orsolya (2013) Osztálytermi interakciók elemzése: A projektmódszer szerepe a 9. osztályos szakközépiskolás diákok szóbeli kommunikációjának fejlesztésében. MA/MSc szakdolgozat thesis, Pedagógiai Kar.

[thumbnail of 2aa3f32d-8957-4b7b-bb88-8b6354d2c6bd.pdf] Kézirat
2aa3f32d-8957-4b7b-bb88-8b6354d2c6bd.pdf
Restricted to Registered users only

Download (701kB)
Tétel típus: Szakdolgozat (MA/MSc szakdolgozat)
Feltöltő: Users 1 nincs találat.
Elhelyezés dátuma: 17 Júni 2021 16:30
Utolsó változtatás: 17 Júni 2021 16:30
URI: http://szakdolgozat.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/15737

Actions (login required)

Tétel szekesztése
Tétel szekesztése