Marketingstratégia és kommunikáció 88 hangra – a Cziffra György Fesztivál piaci bevezetésének marketingkommunikációs eszközei és hatása

Balázs-Besszer, Szilvia (2019) Marketingstratégia és kommunikáció 88 hangra – a Cziffra György Fesztivál piaci bevezetésének marketingkommunikációs eszközei és hatása. Szakdolgozat thesis, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar.

[thumbnail of TAHP6H_2019.pdf] Kézirat
TAHP6H_2019.pdf
Restricted to Registered users only

Download (1MB)
Tétel típus: Szakdolgozat (Szakdolgozat)
Feltöltő: Users 1 nincs találat.
Elhelyezés dátuma: 15 Júni 2021 21:25
Utolsó változtatás: 15 Júni 2021 21:25
URI: http://szakdolgozat.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/2355

Actions (login required)

Tétel szekesztése
Tétel szekesztése