Osztálytermi interakciók elemzése. A projektmódszer szerepe a 9. osztályos szakközépiskolás diákok szóbeli kommunikációjának fejlesztésében

Kozma, Orsolya (2013) Osztálytermi interakciók elemzése. A projektmódszer szerepe a 9. osztályos szakközépiskolás diákok szóbeli kommunikációjának fejlesztésében. Nincs thesis, Pedagógiai Kar.

[thumbnail of 2aa3f32d-8957-4b7b-bb88-8b6354d2c6bd.pdf] Digitalizált
2aa3f32d-8957-4b7b-bb88-8b6354d2c6bd.pdf
Restricted to Registered users only

Download (701kB)
Tétel típus: Szakdolgozat (Nincs)
Feltöltő: Users 523 nincs találat.
Elhelyezés dátuma: 04 Okt 2023 08:58
Utolsó változtatás: 04 Okt 2023 08:58
URI: http://szakdolgozat.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/31261

Actions (login required)

Tétel szekesztése
Tétel szekesztése