A 2008/2009-es amerikai elnökválasztás kampány-kommunikációja: Barack Obama tömegkommunikációs elméleteken alapuló kampánystratégiája és imázsépítése

Katona, Fatime (2010) A 2008/2009-es amerikai elnökválasztás kampány-kommunikációja: Barack Obama tömegkommunikációs elméleteken alapuló kampánystratégiája és imázsépítése. Nincs thesis, Digitalizálás Eger.

[thumbnail of 20230123130241.pdf] Digitalizált
20230123130241.pdf
Restricted to Registered users only

Download (19MB)
Tétel típus: Szakdolgozat (Nincs)
Feltöltő: feltöltő-5 .
Elhelyezés dátuma: 01 Okt 2025 10:26
Utolsó változtatás: 01 Okt 2025 10:26
URI: http://szakdolgozat.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/48497

Actions (login required)

Tétel szekesztése
Tétel szekesztése