A Bodnár Pincészet Borház marketing tevékenységének elemzése és fejlesztési javaslatok új marketing eszközök alkalmazására, vagy a meglévők fejlesztésére

Berencsiné Márta, Ildikó (2015) A Bodnár Pincészet Borház marketing tevékenységének elemzése és fejlesztési javaslatok új marketing eszközök alkalmazására, vagy a meglévők fejlesztésére. BA/BSc szakdolgozat thesis, Comenius Kar.

[thumbnail of MTBJX2_2015.pdf] Kézirat
MTBJX2_2015.pdf
Restricted to Registered users only

Download (1MB)
Tétel típus: Szakdolgozat (BA/BSc szakdolgozat)
Feltöltő: Users 1 nincs találat.
Elhelyezés dátuma: 17 Júni 2021 13:31
Utolsó változtatás: 17 Júni 2021 13:31
URI: http://szakdolgozat.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/8785

Actions (login required)

Tétel szekesztése
Tétel szekesztése